GENOVA

Nu när jag inte har så mycket att göra på jobbet (det är fredag = inte så många som ringer) kan jag sitta och kolla runt lite på internet... Just nu har jag kikat på lite Italienbilder på google och jag kan konstatera att jag vill tillbaka snart! Jag har ett sådant sug så det är inte klokt.

Hittade en maffig bild på Genova. Den staden alltså... Så mäktig! En stor hamnstad, samtidigt som den klättrar uppåt bergen på det där speciella italienska sättet... Alla borde få besöka Genova någon gång i sitt liv!



Voglio tornare a Genova... presto!


Kommentarer
Postat av: Louise

Otrolig stad! Vill också tillbaka snart! <3

2009-11-20 @ 14:40:32
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0