en ganska läskig & mysig helg

Hoppas att alla har haft en trevlig helg och kanske en läskig Halloween?

Fredagskvällen var kul, fint folk hos Martin och så var det ju roligt att klä ut sig och sminka sig såklart :) Vi snackade mest, åt, drack och lekte diverse lekar. Jag kände mig inte så fager den kvällen, men det hör ju till när man klär ut sig till ett lik va?
Jag och Gustav använde oss av ett vitt hårspray och det räckte inte med en dusch innehållande två schamponeringar för att få bort allting, utan det krävdes allt en andra dusch, så nu ska nog kletet vara borta! Men det var det värt, vi såg så läskiga ut så ;)

Lördagskvällen spenderades hos Gustav, med Gustav. Vi åkte ut till hans mamma i Gränna, det är så mysigt där! Hyrde film, köpte godis, kollade på Körslaget (tråkigt att Amys kör åkte ut...) och även filmen Marley & jag. Mysig och en aning sorglig.

Imorgon bitti ska jag ringa till min jobbcoach. Han erbjöd mig jobb i fredags under november månad! I sådana fall ska jag börja redan imorgon eftermiddag, men jag har inte fått tag på honom än... Håller tummarna!



The Corpse Couple...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0