elmia subcontractor

Idag har jag varit på infomöte på Elmia inför veckans mässa, Elmia Subcontractor. Det är en riktigt stor mässa med folk från hela världen typ... Det ska bli roligt, man blev taggad när man såg hur mycket som egentligen var i full gång där idag, dagen innan mässan börjar :) Spännande!

Nu börjar det bli mörkt ute och jag ska strax kila till bussen och åka till jobbet nere på Smedjegatan. Det funkar bra, alla som jag ringer är helt okej trevliga, men igår fick jag mig en riktig utskällning av en tant. Hon anklagade mig för att försöka tvinga henne att flytta till Umeå kommun... Fattade inte riktigt vad hon snackade om, men hon halvskrek och slängde tillslut på luren i örat på mig. Trevlig kärring det där!

Så i veckan blir det dubbeljobb. Först Elmia 8.30-13.00 och sen, på kvällen, mitt ringa-runt-jobb hos Framtiden. Det kommer kanske bli lite tröttsamt, men det ska jag verkligen klara av :) Jag tänker på pengarna!



Tänk vad glad man kan bli av ett mail! :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej :) Tusen tack för svar. Jag har en ganska gammal version så vad som än händer behöver jag gradera upp mig ;)



Shit vilken lyx då och få de bränt, mamma mia :) Men jag får helt enkelt köpa mig det dyra underverket, behöver det för att kunna redigera mina foton jag tar! Att ha bra kamera men inte kunna göra något vettigt med bilderna känns sådär :/



Låter som en bra kurs, antar att typ alla kommer in eftersom det är distans så de ska bli kul... :)

2009-11-09 @ 21:38:32
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej igen :) Japp det är ett PS elements jag har men vet inte riktigt vilken "grad". Men de spelar ingen roll för de åller inte alls samma klass som cs3 till exempel. Jag vill ju satsa på mina foton och då måste man ju ha ett ordentligt program ;) Va har ni haft för typer av uppgifter på kursen?



Kollade upp de där med studentpris och de låg runt 1900 precis som du sa, men det får det vara värt helt enkelt. Frågan är bara hur man får tag på de, fattade aldrig de :/



Puss

2009-11-10 @ 12:09:09
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0