edward vs jacob

Nå? Vad tycker ni? Det heta diskussionsämnet just nu!

Jag och Gustav var alltså på New Moon igår, vilket var väldans jättemysigt :) Jag hade inga förväntningar på den faktiskt, eftersom att alla har sagt så mycket olika saker om den... Men jag tyckte att den var bra! Inte lika bra som ettan, nej, men helt klart sevärd.

Edward eller Jacob?
När Jacob svingade av sig sin t-shirt för att torka Bellas blod efter den "lilla" mc-olyckan gick det ett sus genom den kvinnliga delen av publiken... Varför det? undrade jag. Haha. Allt tjat om denna Jacob! Jag tyckte mest han såg ut som en förväxt bebis med tvättbräda.
Nej, Edward vinner med hästlängder. Det tyckte både jag och Gustav faktiskt ;)

Om man nu ska vara så himla ytlig! Bara för skoj skull liksom :)

Mäktig kärlekssaga annars. Den där förbjudna kärleken som tydligen är så stark att den bara inte kan motstås. Det är tydligen en hit just nu! Alla tjejer blir kära i vampyrer. Eller tja, nästan.
Jag är kär i min pojke :)


Kommentarer
Postat av: Louise

I ettan vinner helt klart Edward, men i tvåan måste jag säga Jacob!

2009-11-26 @ 14:55:14
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag håller med!! Jacobs näsa förstör allt...herregud säger jag åt den. Edward is the shit.

2009-11-27 @ 22:37:06
URL: http://enni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0