sweet nineteen

19 år idag! Tack för all uppvaktning och sms och sånt :) <3 Upskattas!

Jag vaknade upp av skönsång från min käre pojkvän och så fick jag mackor, oboy och juice på sängen. Gulligt!
Väl hemma var jag tvungen att plugga, fastän att det borde vara förbjudet på ens födelsedag :P
Men sen kom mamma hem och då fick jag en ny mobil! :D Väldigt välbehövligt ska jag säga! Senare kom Gustav på middag och vi åt en massa italiensk mat så det var inte att klaga på :)
Senare på kvällen åkte jag till pappa och de hade gjort i ordning några goda snittar. Jag fick en kokbok av farfar! En sådan där enkel, så nu ska jag nog lära mig att laga mat ;)
En trevlig dag!








Poppis med pussbilder nu. Men ni får stå ut, det är trots allt min födelsedag :)
Eller... det är det ju faktiskt inte längre. Men ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0