duktig flicka

Helluuu!

Skönt med ledigt från skolan idag. Jag vet dock inte om det kommer att bli något operations dagsverke för min del, har så mycket annat att göra känns det som!
Massa plugg till att börja med. Ett franskprov och ett italienskprov är redan avklarade, men imorgon har vi ett till franskprov (nämligen uppsats!) och på fredag är det naturkunskap som gäller. Matte nationella har vi ju nästa vecka, så det måste man väl börja med också :O Usch.
Sedan är det ju också så att Gustav fyller år på fredag :D Så lite planering inför det ska vi nog hinna med... ;)

Jag har faktiskt redan fixat en del idag! Känner mig duktig! Pappa skjutsade mig till Elmia och Willys på Österängen så att jag kunde dela ut mitt CV. Därifrån tog jag bussen till Willys på Råslätt (nästan hela ettans rutt!) och gav mitt CV till dem också. Det verkar dock svårt att få ett sommarjobb, är ute alldeles för sent... :/ Men vem vet om man kan skaffa sig ett trevligt arbete till hösten? Jag hoppas på det bästa :)

Helgen på västkusten var mycket trevlig! Jag tycker att det är så mysigt att bara umgås med släkten ibland. Avkopplande, samtidigt som man kan störa ihjäl sig på att alla ska vara så himla stressade hela tiden... Och mormor som inte ville ha något ostronskum till sin fisk. Var tydligen allergisk. Hur kommer man på att man är allergisk mot ostronskum?

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha vad är ostronskum över huvudtaget :P?

2009-05-06 @ 23:50:22
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Ellen

tydligen nåt fint från ostronen. fast det såg mer ut som en spottloska som snabbt smälte undan från tallriken x)

2009-05-08 @ 14:52:28
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0