håååvee blå, schalalalalaaa!

Heja Hv :D
Ikväll gick dom alltså vidare till sm-final. Härligt! Det var riktigt trevligt att missa bussen hem så att jag kunde stå på juneporten och glo in på O'Learys tv-apparater de sista minuterna ;) Det var vårkänsla i luften, snön var typ helt borta i stan och folk började skrika och tjoa när matchen var slut och Hv hade gått vidare... Mhm! :D
Igår och idag har jag varit med min lille Gustav. Igår lagade vi god mat (vi var jätteduktiga!) och sedan tittade vi på The Hills Have Eyes som gick på tv på kvällen/natten. Läskigt!
Idag har vi bara slappat och vi låg ett bra tag i soffan och bara kollade på Animal Channel och ett program om ormar x) Humor.
Imorgon ska jag träffa Louise för att fixa lite med projektarbetet. Det kan behövas kan jag meddela :O Eheh.

Var det någon mer än jag som släckte ner alla lampor kl 20.30-21.30 ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Earth Hour kunde inte bli mer misslyckat, haha.

Men Animal Planet heter det ju! Och du kan nog diskutera ormprogrammet med Ida. Hon har sett och ser allt som visas på Animal Planet 24/7.

2009-03-29 @ 13:30:52
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0