ellen's back!

Jippiii!
Nu har vi köpt en ny bärbar dator efter att vår förra gick bort :D Gustav följde med mig och mamma igår för att hitta en och det blev tillslut den här alltså. Så nu kan jag återgå till mitt normala liv igen... ;)
Helgen har varit mycket lyckad måste jag säga! I fredags blev det bio med Gustav, Australia. Den var väldigt bra, men kanske en aning lång. Precis när man trodde att den var slut så började den om på nytt igen. Men den var helt klart värd att se! Plus att vi slapp betala för den eftersom Gustavs snälla moder hade gett oss två biljetter :)
Igår, lördag, blev det alltså inköp av dator och sen åkte vi ner till Kulturskolans vind för att förbereda SP3E:s gala som dom skulle ha där samma kväll. Jag hade blivit inbjuden som vimmelfotograf ;D Allt gick faktiskt väldigt bra och det var himla kul! Jag skötte mitt jobb bra och sprang runt och fotade det mesta.
Nu är det söndag igen. Gustav åkte just hem och jag måste ta tag i pluggandet. Platsansökan + CV tills imorgon...? Jaja, det löser sig säkert... Just nu är jag på glatt humör så det ska nog gå vägen :)
Hoppas alla har haft en bra helg!
:*

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som en rolig helg :)

Hoppas allt gick bra med svenskan. Jag ser fram emot fler blogginlägg nu när du har en dator igen ;)

2009-03-15 @ 21:11:44
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Daavid!

Vart söker du jobb? ^^

2009-03-16 @ 17:05:03
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0