dop på en mulen söndag

En regnig söndag.
Dock så har den varit riktigt trevlig hittills! Jag kom just hem från Gustavs systersons dop. Lille Julian :) Jag fick  förstås träffa en stor del av Gustavs släkt och det var ju nervöst, men kul! En del av dem har jag trots allt träffat innan. Och hjälp vad många presenter den lille krabaten fick :o Lille sötbollen!
Resten av dagen ska jag försöka plugga. Jag satt faktiskt i två timmar i gårkväll med religionen och hann en liten bit i alla fall :) *stolt* Efter det kom Sara hit och vi tittade på film, Sweeney Todd. Märklig men bra var den! Johnny Depp gör ju aldrig bort sig och han kunde tydligen sjunga väldigt bra också!
Jag ska nog även installera photoshop om jag lyckas med det. Längtar efter att få redigera lite bilder!
Och på tal om ingenting: underbart väder igår! Det var ju verkligen hur vårigt som helst. Hoppas att det kommer tillbaka snart :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0