studenttagg

Idag har det varit en massa studenttagg! :D
Först sambatåg genom hela skolan och ut till matsalen, därefter vidare till ED. Töntrektor på ED som hotade oss med polisen om vi skulle gå in på skolan! Så vi vandrade runt istället :) Sjukt skoj!

Louise kom förbi för någon timma sen och hon hade med sig en stooor present. En tavla med massa bilder och text från vår Italienresa :) :) :) Jag blev så glad! Man förstår verkligen vad ens vänner betyder för en. Det här betydde så mycket för mig! Kommer aldrig glömma oss och vår Italienresa, det vet du Louise :) <3 Ha det så kul på din Gavin-konsert på söndag!

Klockan 9 i morse beställde min kära mor biljetter till Muse!!! :D :D :D Helt stört att jag äntligen ska få se dem i oktober! Det har stått högt upp på min lista kan jag lova er. Matthew Bellamy sjunger som en gud och jag tror att det kan bli något av det bästa någonsin! Iiiiih :) Kommer typ svimma.


Kommentarer
Postat av: Julia

Planera in att hälsa på mig då!! <3

2009-06-06 @ 12:01:13
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0