sommar & sol

De här dagarna har verkligen varit underbara! Massa sol :D Mer sånt åt folket!
Igår kväll träffade jag Gustav på stan. Vi köpte med oss en pizza och satte oss vid Vättern och åt och spillde en massa. Sedan vandrade vi runt, hittade oss ett ställe där vi satt och bara mysade och pratade om allt. Känslosamt och verkligen välbehövligt! Jag är så glad att jag har honom.
Idag vaknade jag alldeles för sent och åkte ner till Arbetsförmedlingen. Jag känner mig så duktig! Nu är jag inskriven där och ska komma tillbaka efter mitt sommarjobb, då de ska hjälpa mig med mitt arbetssökande.
Efter mitt besök där drog jag mig bort mot Vätterstranden och hade det trevligt med några vänner i solen. Det är ju verkligen sommar :D

På fredag morgon bär det av till Kalmar. På lördag gifter sig min äldsta bror Simon där. Det ska bli så himla roligt :)
Efter Kalmar åker jag till Öland och stannar där ett tag, typ tills jag börjar jobba. Hoppas på en massa slapp och solande.

Vill önska Louise en riktigt trevlig och händelserik vistelse i Alghero på Sardinien. Det kommer bli sååå bra! Saknar dig redan :O <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar:

Hehe, nä, det vet jag att du inte har Ellen ;) Tur att det finns någon iaf :P

Självklart får du göra det! :) Jag kommer antagligen hem den 5 augusti.

2009-06-25 @ 17:52:28
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, tack så mycket Ellen :D Jag hoppas att det blir bra :) Saknar dig också redan! Kommer bli ännu jobbigare i höst! :/

Ha en trevlig sommar tills vi ses igen :) Och ha så kul på bröllopet! Älskar bröllop! :D

Puss och kram! <3

2009-06-25 @ 17:54:38
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0