midsommar & sir elton john

SOMMAR!
Ja, idag är det sommar :) Skönt! Massa sol och ganska varmt, tummen upp!

Gustav har ju varit i Rom, men på midsommarafton kom han hem :) Jag fick en jättefin vit tunika och en tavla. <3
Midsommarkvällen spenderades med Gustav, Sara, Arvid, Alexander i Saras klass och senare även några fler från Saras klass. Trevlig kväll! Vi grillade och satt utomhus hos Alexnader och åt och snackade. När alla hade åkt hem utom jag och Gustav, satt vi tre kvar och spelade något slags Monopol, fast i en Jönköpingsversion. Jag vann ;)

Igår var det dags för Sir Elton John-konserten som jag och mamma hade fått biljetter till! Vi hämtade först upp Arvid och hans storebror Jonathan som också skulle dit. Efter en timmas bilfärd var vi framme i Borås och där kikade vi runt lite (lyd mitt råd och åk inte till en stad som borås en söndagskväll). Efter varsin glass drog vi oss mot Borås Arena och intog våra platser. Det var jättesoligt och fint! Vilken tur vi hade :) Först spelade ett förband, men jag vet inte vilka det var. Sedan, vid åtta, kom alltså the maaan :) Det var väldigt kul att få se en sådan stor artist live! Man märkte ju hur van han var och han och hans band var superduktiga. Även att jag inte har hört så väldigt mycket av hans musik var det roligt att lyssna på. Härlig och mysig stämning också! Bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: elina

Svar: 100 kr för tre timmar, och 150 kr för en hel dag tror jag det var :) så helt ok priser :)

2009-06-22 @ 17:01:12
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0