uppdaterarN^

Ja, jag uppdaterar ju som en dåre. Har inte mycket annat att göra :D
Så, här sitter man nyduschad igen då. Blir så varm av att gå och plocka skräp i typ heltäckande kläder! Har gått långt idag också, ca 1,3 mil sa vår arbetsledare. Först gick vi på Vätterstranden, sen fick jag och en kille gå runt Rocksjön och sen åkte hela gänget upp till Ekhagen och vandrade runt där ett tag. Det är dock trevligt att gå runt och tjöta lite medan man plockar :)

Ikväll ska jag träffa Gustav. Han kommer hit först och sen ska vi gå på bio, nämligen Harry Potter. Det blir kul! :D Jag måste dock uppdatera mig om vad förra filmen handlar om, har nästan glömt bort...
Idag har förresten jag och min pojke varit tillsammans i 11 månader. Länge :) Nästa månad blir det ännu mer firande, eftersom vi då har haft ett underbart år tillsammans. Då blir det Stockholm och Coldplay-konsert, så det känns som om det kan bli riktigt lyckat! <3

Nu har jag 2 dagars ledigt, min helg kan man säga. Skönt! Men jag trivs väldigt bra på jobbet, är glad att jag fick det :)

Fortsatt trevlig daaag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att du uppdaterar mycket, roligt att làsa vad som hànder dàr hemma! Massa grattis till 11 mànader! :D Coldpalykonserten kan nog inte bli annat àn lyckat :)

Saknar dig massor!

2009-07-20 @ 14:53:57
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0