tråkmåns

Jag har tråkigt! Undrar vad man kan hitta på egentligen...
När jag kom hem sov jag ett par timmar och sen har jag bara glott på tv:n, fastän att det inte finns något att titta på. Skulle inte vara fel att gå och plocka lite skräp istället ;)
Funderar på om man kanske ska fortsätta skriva lite. När jag var på Öland tog jag upp mitt skrivande och började på en novell som jag kom ganska långt på. Det är verkligen kul när idéerna och orden flödar igen! Men man måste ha huvudet helt tomt på annat först, annars går det inte att koncentrera sig det minsta.

Tänker ganska mycket på nära vänner som ska flytta iväg.
Olivia ska till Stockholm och läsa på bibelskola med en musikinriktning. Är väldigt glad för hennes skull, självklart! Det är något som jag tror kommer passa henne jättebra. Men jag kommer sakna henne något så fruktansvärt, hon är en av de få närmsta vänner som jag har, som jag kan prata om precis allt med. Det kommer inte dröja länge innan jag hälsar på henne, det kan jag lova.
Louise ska ju till Italien, igen. Det är hennes dröm och jag är så superglad för hennes skull också förstås! Det finns inget annat som skulle ha kunnat passa bättre. Hon kommer klara sig suveränt :)
Arvid ska flytta till Skåne. Det är tråkigt när någon som man precis har lärt känna ordentligt försvinner iväg. För hans del blir det musikalfolkhögskola! Passar honom perfekt :D Han kommer briljera.
Sedan finns det ett antal fler vänner som försvinner iväg åt alla håll, jag har har inte glömt er, det ska ni veta :)
Hoppas att man klarar av att hålla kontakten med alla, för det värsta jag vet är när kärt folk försvinner ur ens liv.

Jag önskar alla en trevlig lördagskväll!
Själv tänkte jag nog mysa ner mig i soffan med lite god mat och sådär. Kanske en film.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ellen saknar dig sà! Tànk om du varit hàr (fast det har du sàkert redan tànkt sàdàr en miljon ggr ;)). Tack fòr ditt stòd, du àr guld vàrd <3 kommer sakna ihjàl mig!

2009-07-25 @ 17:15:35
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0