hej jobb!

Så var "första" dagen på jobbet avslutad. Jag började vid 08.00 och fick gå redan vid 10.00, vi hade nämligen bara en slags introduktionsgrej. Jag och mina arbetskamraaater (tre killar) mötte upp arbetsledare Göran. Verkligen en trevlig typ! :D Vi åkte i en minibuss till Huskvarna där vi provade ut arbetskläder som vi sedan tog med oss. Ni vet, sådana där stora orange-grå-gula reflexjackor med tillhörande byxor samt ett par gigantiska skor (och jag som har så smala fötter!). Sedan åkte vi vidare och han visade oss deras lunchställe plus alla områden där vi ska gå runt och plocka skräp.
Jag tror att det kan bli helt okej. Killarna verkar vara trevliga och det är väl alltid kul att gå runt och plocka lite... ;) Göran sa även att vi förmodligen inte kommer att gå runt och plocka hela dagarna, utan vi får gå hem när det ser klart ut och ändå få full dags lön. Ett plus! :)
Så imorgon måste jag väl gå upp vid 04.30, eftersom jag ska med en buss 05.30. Klockan 06.00 ska vi mötas vid Vättern och börja arbetet! Wihuuu! (Jag tänker gå in med en positiv inställning.)

De här dagarna har jag umgåtts med min pojke. Han bor här i veckan och vi lagar mat så det står härliga till! Kycklingenchilladas, fetaostfyllda biffar med klyftpotatis... Gott ;) Love him.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hoppas det går bra med jobbet och lätt att du grejjar det! Ingen big deal, skönt om det är fint väder också, bara gå och plocka lite här och där! :)

2009-07-17 @ 15:47:56
URL: http://partybacon.blogg.se/
Postat av: Louise

Skònt att du trivs och att det gàr bra. ònskar verkligen att du var hàr Ellen, vi skulle ha sà kul ihop hàr! Ja, jag fàr visa dig Alghero nàgong gàng. Snart màste vi till Italien tillsammans! <3

2009-07-17 @ 22:52:53
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0