flumday

Idag har jag gått runt och skrattat nästan hela tiden åt allt och ingenting. Tycker nästan synd om honom som jag gick och plockade skräp med x) Skrattet liksom bubblade i magen och halsen hela tiden, jag vet inte varför. Eller jo, förmodligen var jag väl väldigt trött och lättroad men i alla fall. Har nog aldrig haft så roligt på ett jobb. Det är väl dock inget att klaga på! :) Blev också glad av att vår arbetsledaren Göööran gav oss beröm och plus i kanten för att vi sköter oss så bra, vi plockade tydligen väldigt ordentligt och duktigt :D Hihi. 
      Fredag idag. Känns mysigt, men det gör dock ingen skillnad för mig eftersom jag jobbar på helgen också. Vi får hoppas att det inte blir alltför fint väder ikväll så att det slängs massa skräp på Vätterstranden ;) Hur som helst kommer jag att gå där klockan 06.00 imorgon bitti och plocka upp det.
      Sitter och funderar på mat. Erkänn att det är lite svårt att hitta på nya rätter när man har varit ensam hemma ett tag? Nudlar, blodpudding, korv, kyckling, pasta...? Hmmm.

Ha en skön dag :)


Mmm, Italien.

Kommentarer
Postat av: Louise

Sà bra att du har kul pà jobbet, annars hade det ju varit vàldigt jobbigt, sàrskilt eftersom du màste gà upp sà tidigt :)

Italien <3

2009-07-24 @ 16:18:18
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0