drömtydning?

Jag önskar så innerligt att jag kunde tyda drömmar. Att man kunde gå på någon drömtydningskurs på högskolan eller något kanske... Jag skulle lätt ha sökt den!
Jag har så konstiga drömmar, så jag skulle vilja veta om de faktiskt betyder någonting eller om de bara har mixats ihop på ett helt sjukt sätt i ens hjärna. Jag sov ett par timmar ganska nyss och under den tiden hann jag drömma en massa knäppt! Jag kan inte ens berätta allt, det skulle bara låta galet och ni skulle nog bli trötta på att läsa... x) Hjälp, jag blir nästan rädd för mig själv.
Brukar berätta om mina konstiga drömmar för Gustav, eftersom han har delat med sig av sina, vilka också kan vara ganska sjuka. Haha. Vi är nog galna båda två, skulle jag tro.

Ikväll ska vi gå på bio! Gustav är envis och bjuder. Det blir Year One med Jack Black och Michael Cera. Jag gillar båda de två väldigt mycket så jag hoppas att kombinationen också kan bli bra!
I vanliga fall skulle jag aldrig ha fastnat för en sådan film, tycker de brukar se sjukt töntiga ut, men nu ska vi gå på den för skådespelarnas skull. Hoppas på att den är bra nu då! Godis och bra sällskap brukar ju annars höja nivån en aning :)

Ha en mysig kväll, det tänkte i alla fall jag ha!
:*


Kommentarer
Postat av: elina

Michael Cera är min dröm! :O haha

2009-08-04 @ 12:08:24
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Mich

min mormor kan tyda drömmar ifall du behöver hjälp kan jag fråga henne haha

2009-08-08 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0