back in town

Hej alla glada!
Nu är jag tillbaka från Öland. Har verkligen haft det jättekul :D Jag har tagit det lugnt, solat, fått besök av Sara, träffat Maja och en massa nytt folk osv osv osv... :) Hellyckat.
Nu är det bara till att börja tagga jobb på torsdag. Jag ska vara nere vid Tändsticksområdet kl 08.00 för att tillsammans med de andra skräpplockarna åka till Huskvarna och prova ut kläder. Sedan är det städning på Vätterstranden, vid Rocksjön och Munksjön. Resten av jobbandet kommer jag däremot börja klockan 06.00. Det kommer bli tufft, men jag kommer greja det!
För att vänja mig lite steg jag upp vid sju-tiden i morse och gav då dessutom Gustav lite sällskap innan han skulle åka iväg till sitt jobb på ett fik i Gränna. Det var mysigt att träffa grabben igen :) <3

Hoppas att ni som läser har det bra. Vad hittar ni på?
Puss!


Kommentarer
Postat av: elina

Härligt :D hoppas att jobbet blir kul!! :D

Och tack för din kommentar! Det bär av mot Tyskland den 21 augusti för att vara exakt, tycker att tiden rinner iväg lite väl fort just nu :O haha snart bara en månad kvar ju :P vad blir det att du gör till hösten nu? :D

2009-07-15 @ 00:53:49
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: Louise

Hàrligt att du haft det bra pà òland! :) Saknar dig hàr Ellen, har det jàttebra, men Italien àr inte riktigt samma sak utan dig ;)

Puss!<3

2009-07-15 @ 16:43:50
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0