alldeles normalt väder idag, yepp

Man kan inte tro att jag för några timmar sen satt och tittade på tv och fick skruva upp volymen på max så att jag skulle höra någonting... Sååå mycket regnade det ute. Och blåste. Och åskade. Helt sinnessjukt nästan!
Nu är det fin kvällssol och alldeles blå himmel. Såg också en vacker regnbåge över Vättern när jag åt middag för ett tag sen. Hallå, aprilväder :P

I morse ville jag nästan inte gå till jobbet, eftersom det duggade ute. Men sen sprack det upp efter en stund och blev riktigt fint och varmt! Ännu en bra dag på jobbet med mycket skratt. Alla måste tycka att jag är knäpp i skallen, men jag är ju bara så trött :D Hoho!

Nu blir det nog till att inviga badkaret som vi haft här sedan vi flyttade hit, närmare bestämt för typ 3-4 år sedan... Ett riktigt härligt skumbad tänkte jag mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0