20 kr rikare

Jag tror att jag är den som har haft mest tur i mitt skräpletande av oss som började för en vecka sen ;D
Först hittade jag ju en mobiltelefon och fick 200 kr i hittelön. Även idag var turen med mig och jag hittade 20 kr på Piren under ett bord då jag skulle plocka upp några servetter med min underbara "Reacher". Jag kan ju köpa en glass eller nåt! Eller som vi alltid körde med innan - 40 st tuggummin på Preem...
      När jag kom hem gjorde jag lunch och sedan stupade jag i sängen. Det är jobbigt att vara ledig i två dagar, man liksom ställer om tiden igen :P Efter någon timma vaknade jag upp, helt yr och vimmelkantig ni vet. Insåg att det hade gått tre timmar på min tvättid, så jag sprang ner till tvättstugan med några högar som skulle in i maskinen. Nu sitter jag och väntar på att gå ner med nästa omgång. 
      Usch, jag vet att jag måste ner till stan och handla lite grejer. Det känns dock sådär lagom kul att bege sig ut i det här tråkvädret... Jag har i alla fall tur på morgnarna, det är oftast mycket finare väder då när jag är ute och jobbar :) Regnet kom precis när jag slutade idag! Jag har nästan glömt bort att det är sommar faktiskt. Tragiskt. Min innan ganska bruna färg håller på att blekna bort, hoppas verkligen vi får lite mer fint väder i sommar! Detta suger verkligen. 



Ungefär såhär glad är jag när jag jobbar. Jag diggar kläderna faktiskt :D
Puss o hej!




     

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha,som sagt, du kommer vara riktigt rik efter den hàr sommaren Ellen!

Jag ska fòrsòka ta med mig lite sol hem sen ;)

Kul att du kommenterar sà mycket pà bloggen :)

Saknar dig massor! <3

2009-07-23 @ 15:55:08
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0