strimla papper

Sista dagen på praktiken imorgon. Snyft. Dock inte så sorgligt i och med att jag kommer fortsätta gå dit eftersom jag jobbar där. Jag funderar på att köpa med mig något fikabröd till rasten kanske, för att fjäska lite. De verkar vara sådana godisgrisar där, så det skulle säkert uppskattas liksom! Plus att det är sista dagen. Eller egentligen inte då. Men det är ju gott med fika.
Jag har i princip bara fixat med enkäterna, malt papper och kopierat flera hundra sidor ur någon äcklig bok hela veckan. Men det har funkat det också. Speciellt kul var det att mala papper! Man kände att man hade en sådan makt liksom. Det var härligt att strimla de små liven :)
Imorgon kväll är det utgång också! Jag och Gustav ska till Anton på förfest och sen ska vi till Bongo vad jag vet.
Jag kan ju också säga det att det förra inlägget hade inget med min lille pojkvän att göra. Så alla vet liksom :)

Nej, nu blire sängen! Natti <3

Kommentarer
Postat av: Daavid!

Nemen, vad trevligt... då ses vi på bongo ikväll då! :)

2009-01-30 @ 11:16:37
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0