helg

Hej hopp!

Så idag var det söndag. Igen! Jag förstår inte hur en helg kan gå så himla fort?
Fredagen var väldigt trevlig i och med att vi nu slutar 11.40 istället för 16.10 som vi gjorde innan :D Christer hade med sig Pommac och Panettone (ett slags italienskt sötat bröd) till vår italiensklektion, så då var man nöjd. På kvällen tittade jag och Gustav på Titanic och sedan tog vi oss en härlig nattpromenad.
Igår, lördags, tog jag det lugnt och på kvällen stack jag till Sara. Vi tittade på Jersey Girl som gick på tv. Den är så söt! En trevlig kväll :)
Och nu är det alltså söndag. Jag känner på mig att det här kommer bli en riktig tråksöndag, med plugg och städning typ. Woho.
MEN!
Det finns ju saker att se fram emot också, som tur är :D
T.ex...
- praktik (man slipper skolan en vecka + att jag faktiskt ska "praoa" på mitt jobb)
- lov
- ITALIENRESA MED LOUISE (ni kommer nog få höra mer om den har jag en känsla av...)

Nu ska jag göra mig iordning och sticka till IKEA med mor min innan städningen sätter igång.
Ha en trevlig tråksöndag!

Kommentarer
Postat av: julia

åh titanic tittade jag o daniel på i förra veckan, den e så snyftig!

2009-01-18 @ 21:13:14
URL: http://msjulie.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag vet att jag är tjatig, men jag har en känsla av att du inte bryr dig: ITLAIEN!!! :D :D ITALIEN!!! :D :D (alla andra är nog rätt trötta på oss vid det här laget :P)

2009-01-18 @ 22:58:57
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Louise

BTW är du nu tillagd på mina "favoriter" ;)

2009-01-18 @ 22:59:54
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0