due settimane

Idag kom jag och Louise fram till att det är precis två veckor (!!!) kvar tills vi kommer besöka skolan i Milano och stå och prata inför typ två italienska klasser. Läskigt som bara den säger jag då! Men så otroligt kul :D Och ja, jag vet att de flesta har skavsår i öronen vid det här laget, men då får ni stänga av dem när jag och Louise kommer i närheten... iiih!
Det har varit en relativt skön dag faktiskt. Trots att det är måndag liksom. Skräll. Jag missade bussen till skolan så jag fick promenera ner, men då fick jag ju lite sol på mig i alla fall. Underbart härligt väder var det! Dock väldigt för mycket jättekallt... Vill ha vår :) Hur som helst, jag missade klassrådet (åh nej), men kom precis lagom till filosofin. Och det är ju faktiskt ganska roligt, med Peter som lärare. Vi fick göra ett skådespel för att presentera olika filosofer. Jag var filosofen Diogenes (hette han så?) och jag satt i en tunna som Jenny spelade. Intressant va! Sedan var det bara svenska med Lizzie och sen var dagen sluuuut. När jag kom hem kröp jag ner under mitt kära duntäcke och lyssnade på mp3 och halvsov. Mmm...
Det har också blivit lite mattepluggande. Inte så mycket som jag borde ha gjort, men ändå. Alltid något. Imorgon ska jag plugga ännu mer! Då är vi ju nämligen lediga från skolan och kan gå på en SYO-dag istället. Information om högskoleutbildningar och sådär. Knepigt, eftersom jag inte vet alls vad jag vill syssla med i framtiden. Jag tänkte dock ändå gå dit en stund och checka lite sådana där plugga-utomlands-grejer.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Leo

Ah, que bon! Moi, je pars dans seulement UNE semaine;)

2009-02-02 @ 23:07:20
URL: http://liberleo.blogg.se/
Postat av: Louise

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! ;D

2009-02-03 @ 09:36:52
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0