21.32

Skönt med ledigt från skolan idag! Jag och Gustav var ju istället på ED (som så många andra) och lyssnade på olika organisationer som hjälper en till studier utomlands. Vet inte om det egentligen gav så mycket info som jag inte redan visste, men varför inte liksom.
När jag kom hem pluggade jag matte i nästan två timmar! Mycket duktigt för att komma från mig. Sedan var det inte roligt längre så jag lade mig istället under en filt i soffan och tittade på Music & Lyrics som gick på Canal+. En sådan där lagom bra feel-good-film liksom. Och jag tycker aldrig att Hugh Grant gör bort sig heller. Han var riktigt rolig i denna film faktiskt :)
Klockan är bara halv tio, men jag funderar på om man ska gå och lägga sig snart ändå. Är helt seg. Okej, det kommer bli så att jag sitter uppe till tolv i alla fall (som vanligt), men man kan ju låtsas...?
När jag frågade Gustav innan vad jag skulle skriva om i dagens inlägg så sa han såklart: "Mig!".
Så okej, here we go. En rad blir det i alla fall. En rad på tre ord.
Jag älskar dig!

Natti natti folket :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Music and Lyrics är så bra! Supermysig film! :)

2009-02-03 @ 22:33:09
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Daavid!

Du måste smält in bra på ED, för jag såg dig inte...

2009-02-04 @ 14:32:07
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0