nevica!?

Blev tipsad att kika på några bilder på Facebook av min Portovenere-fanclub där. Helt galet, det är alltså inte bara vi här uppe i norr som har fått en del snö.... Jag bryr mig inte om att ni inte bryr er, själv är jag bara sjukt ovan vid att se det soliga Portovenere gömt under ett vitt täcke!



Mmmmm, summertime!



Ööööh?



Där brukar jag ligga och sola i stekhettan?



Hihih, fiskaren utanför Antonios är lite snöig...


Idag har jag btw gått på stan med Gustav och hans syrra. Mysigt.
Gustav är mysig. Han är min pojk, han! ♥


Kommentarer
Postat av: Leo

È una cosa pazzesca! A Tolfa ha nevicato e ci sono meno tre gradi! Brr

2009-12-22 @ 00:11:36
URL: http://liberleo.wordpress.com
Postat av: Louise

Det har visst kommit en hel del sön uppe i norr hörde jag. Blev chockad bara över snön som var i Milano!

2009-12-22 @ 10:27:48
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0