julshopping

Nom nom, nu har jag precis smaskat i mig första clementinen för året... och den var riiiktigt god! Det blev en långrunda på stan idag. Sprang fram och tillbaka mellan alla butiker kändes det som... Men jag lyckades inhandla en del i alla fall!

Innan jag började med inköpen blev det dock en varm choklad inne på Claras tillsammans med Måna. Det var så kul att träffa henne igen, vi kom på att det var 16 dagar sedan sist! Så vi satt där inne och tjötade lite, som vanligt... =)



Gott eller?! (Månas bild)


Jag lyckades alltså inhandla lite fler paket idag. Kom även på vad jag kunde köpa till brorsan, så vi får hoppas att det blir bra nu! Annars gissar jag på att han kanske tycker om mig lite ändå.. Fick även ett supertips av Måna angående en annan julklapp, så vi får se hur det blir med den saken!

Väl hemma hade jag fått med mig grejer även till mig själv. Men det får man vara värd ibland! Utnyttjade ett presentkort på Smycka och köpte mig ett snyggt armband från Snö. Var även tvungen att köpa de där gulliga svarta rosetterna från Gina Tricot. Okej, alla har dem, men vad gör det mig? ;)





En lyckad dag för min del! Hoppas att ni har haft en mysig dag i snöblåsten.
Och Louise, det är som sagt inte synd om dig för att du inte har någon snö. Muhehe!


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, idag regnar det faktiskt! :P

Saknar dig, ci vediamo presto! :D

2009-12-17 @ 09:33:43
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0