jullov!

Ja, nu har även jag lite jullov :) Känns väldigt härligt måste jag säga! Har precis hjälpt mamma att slå in typ alla hennes julklappar, vilket tog en timma ungefär.... Är helt slut, haha! Men vad gör man inte för sin mami i dessa stressade juletider? ♥

Sista dagen på jobbet innan jul och vi hade en mumsig julfika som jag ju fick vara med på. Jag fick även en julklapp i slutet av dagen av kontorschefen. En... väska! Hihih.

Efter jobbet träffade jag Olivia på stan!! Ååh, det var så mysigt att se henne igen! Efter en välbehövlig kram vandrade vi runt i några affärer och jag köpte mig en mysig långärmad klänning/tunika på Indiska. Det är verkligen jag och Olivia i ett nötskal - jag är på jakt efter något och hon slår sig lydigt ner på pallen i provhytten. Och om det inte finns någon pall så glider hon ner på golvet... ;)


 
"Vääälkommen till Grant Thornton, det är Ellen!"



Nytt, mjukt och mysigt från Indiska


Imorgon förmiddag ska jag träffa Louise!!! Längtar!



Kommentarer
Postat av: Sofie

jag och sara var på stan typ hela dagen igår :O och vi såg er aldrig! haha!



mycket vacker väska också, nåt till krogen kanske? ;)

2009-12-23 @ 12:48:51
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0