julfika i ensamhet kan vara rätt mysigt

Idag kom jag till jobbet vid kvart i nio istället för tio. Hela kontoret har en telefonutbildning, så jag var tvungen att se efter receptionen tidigare än vanligt. Jag har fått in en ny high tech växeltelefon här, har ingen aning om hur den fungerar när den väl sätts igång... Men det löser sig nog!
Hon som jag vikarierar för lite kom i alla fall ner från mötet för en stund sedan med en kopp kaffe, en lussekatt och en pepparkaka till mig. Så gulligt av henne! Så nu sitter jag här och julfikar i min ensamhet :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Ja, samma här! Sven Nordqvists illustrationer är det finaste som finns. :)

2009-12-11 @ 12:05:49
URL: http://idautanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Eller hur?! Sen är ju hennes kläder svincoola också :D

2009-12-11 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0