gala 09

Så var alltså Gala 09 genomförd! Och vad lyckat det blev :D
Bojan hade planerat en massa, som vanligt. Gustav bistod med hus och massa hjälp. Duktiga pojkar det där! Det bjöds på välkomstdrink med tilltugg och förrätt bestående av rostade bröd med bruschetta. Huvudrätten var fläskfilé i fårost med ugnspotatis till och en god vinsås. Efterrätten hade en tjej vid namn Malin med sig, och den var supergod! En slags chokladtårta med mandelmassa och vit chokladmousse... Lyxigt värre!

Det pratades en massa och vi lekte hur många lekar som helst. Stört vad jag skrattade. Improvisationsteatern ballade ur när Bojan kastade sig på Lina och agerade som om han hade det väldans trevligt... Vilken grabb ;)
Efter det delades diplomen ut och jag blev utnämnd till Årets Connecter, vilket jag är väldigt stolt och glad över!

Allt varade fram till ungefär fyra på morgonen, då vi satt helt avdankade i Gustavs soffa. Alla åkte hem, förutom jag och Sara som sov över. I morse blev det städning! Men det var det riktigt värt :) Trevligaste kvällen på länge!



Kvällens outfit, haha...



Hela gänget: jag, Lina, Gustav, Sara, Bojan, Carro & Malin


Kommentarer
Postat av: micha

grymt snygg du var! klänningen sitter asbra tur att du köpte den. ha det bra vi ses puss

2009-12-06 @ 14:31:11
Postat av: Louise

Jättesnygg klänning! Verkar ha varit en bra kväll :D 2 veckor <3

2009-12-06 @ 14:38:58
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0