första julklappsrundan

Äntligen har jag gjort min första julklappsrunda! Det är så sjukt svårt. Man måste verkligen tänka efter vad alla kan tänkas vilja ha, helst utan att veta om det själva. Det är ju så najs när man hittar något till en person som man vet kommer passa just henne/honom perfekt...

Dagen på jobbet var riktigt lugn. Med det nya telefonsystemet verkar det inte ringa lika mycket i receptionen längre. "Lika mycket". Det ringde inte mycket innan, men nu ringer det ännu mindre. Fast jag fick de fyra timmarna att gå snabbt i alla fall, på något märkligt sätt.

Åh, om inte alltför många dagar kommer alla vänner hem! Jag saknar dem så och jag hoppas verkligen att jag får chansen att träffa alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0