tisdag 12.35

Hej!

Känns det inte som höst nu...? Det kan vara soligt ute, men det är inte så varmt! Usch, jag gillar inte hösten... Speciellt inte när sommaren innan har varit katastrof! Jag och Sara konstaterade att vi väl har varit på stranden tillsammans 2 gånger den här sommaren. Tråk!

Igår kväll var jag med den finaste Olivian! <3
Jag bjöd henne på pizza på Twin City och sen hyrde vi film, köpte godis och åkte hem till henne. Där tittade vi på film, Bröllopsduellen, och sen fick hon en present av mig... Jag har suttit och pysslat med en bok till henne i några dagar. En bok med bilder, text och minnen från vår vänskap. Nu låter det som om jag aldrig kommer att träffa henne igen... Men det är klart att jag ska! Tänkte bara att det kunde vara kul om hon får med sig ett minne av mig till storstaden :) På lördag flyttar hon!

Nej, jag har lovat mamma att jag ska dammsuga bilen idag, så det måste jag väl ta tag i nu. Sedan bär det nog av ut, tänkte åka till diverse affärer och erbjuda arbetskraft... Att det ska vara så svårt och jobbigt att hitta jobb idag! :S



Dagens tips: SVT1 kl. 20.00 - Program om Coldplay

Kommentarer
Postat av: elina

Åh, tack så mkt för kommentaren och... detsamma! Lycka till med allt och jag hoppas du får ett riktigt roligt år framför dig! :D och du, klart du var "bjuden" ;D

2009-08-20 @ 11:24:46
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0