pirrpirr

Tjoho!

Första högskolekursen idag då! Känns lite pirrigt må jag säga. Svenska A är det som det handlar om... Missade ju kursstarten när vi satt fast i Stockholm, men jag hoppas att det går bra ändå!

Helgen har varit finfin! I fredags blev det utgång med Sara, Sara och Lina vilket var sjukt skoj! Vi hade bara en massa kul och dansade såklart :) Träffade på fint folk också och det sitter ju aldrig fel.

Lördag till söndag spenderade jag med min Gustav. Vi tog det bara lugnt och mysade. Vi hittade Ice Age 2 i en låda och kollade på den. Sjukt rolig. <3
Söndag kväll (tjaa, igår) var jag hos Koffe med ett gäng från 7-9:an. Alltid lika trevligt att träffa de små liven! Vi kollade på City of Men som var bra! Den skulle nog dock ha varit ännu bättre om alla hade koncentrerat sig på den, men så visste vi ju att det skulle bli redan från början. Så blir det alltid... ;)

I fredags förmiddag fikade jag med Louise på Claras och fick då ett ryck att jag skulle klippa mig, håret har växt ut så fort! Så jag fick en tid kl 15.00, väldigt spontant och trevligt!



Kommentarer
Postat av: Louise

Snyyyyygt!! :D

2009-08-31 @ 15:33:38
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Louise

Blev så många y:n att det blev ett g för lite ;)

2009-08-31 @ 15:34:06
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0