PÅSKLOV!

Äntligen har vi fått påsklov! :D :D :D
Det känns verkligen som om man förtjänar det. Efter allt plugg och all hets kring projektarbetet... ÄNTLIGEN!
Igår, fredag, var en konstig dag. Jag vaknade med lite feber och ont i halsen, men jag var ju tvungen att gå till skolan för att få det sista på projektarbetet klart. Vi hade suttit i flera flera timmar dagen innan för att få iordning på massa äckliga cirkeldiagram och nu när vi skulle öppna upp det i skolan så krånglade sig allt och cirkeldiagrammen var helt konstiga. Vi visste knappt vad vi skulle ta oss till, men vi fick gå hem till mig och öppna dokumenten igen och tillslut kom vi fram till hur vi skulle göra. Då var det bara att åka tillbaka till skolan igen, kolla så att det funkade och sen skickade vi in det. Vilken lättnad! Jag var helt uppgiven där i skolan när det inte funkade först. Usch :S Men som sagt, allt löste ju sig! :D Så nu behöver jag inte tänka på det mer. Det har dock varit ett roligt projektarbete och jag skulle inte vilja ha gjort något annat. Min samarbetspartner var den bästa också :D
Igår kväll var det bara till att ta det lugnt. Jag missade ju klassutgången, men det kanske kommer fler sådana... :)
Idag ska jag väl bara försöka bli frisk. Funderar lite på om jag ska börja skriva en text som jag ska skicka in tillsammans med ansökan till skrivarkursen på högskolan. Ingen som kommer på något man kan skriva om...? ;)

Ha en trevlig lördag, folks!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kärlek till dig Ellen <3 Tycker om dig massor! Krya på dig!

2009-04-04 @ 18:07:42
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Mary

Krya på dig Ellen! du är grym!<3

2009-04-04 @ 19:22:59
Postat av: Leo

Det är helt oerhört jobbigt att arbeta med diagram och tabeller i Word.

Ha ett bra påsklov! Buona Pasqua!

2009-04-05 @ 13:00:44
URL: http://liberleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0