hon är i alla fall min idol

Hallå hallå!

Det var allt några dagar sen jag skrev nu.
Helgen var supertrevlig! I fredags åkte jag och Sara till Lund. På kvällen grillade vi med hennes syrra och massa korridorskompisar. På lördagmorgonen klev vi upp klockan 3 för att ta bussen till Malmö. Vi hittade Idol-kön vid 5 och ställde oss där med vår kossafilt och lite matsäck. Mysigt men kallt! Vid tio-tiden kom vi in genom en liten smygkö och var nästan först in i väntsalen eller vad man ska kalla den. Jag sökte inte, jag var bara med som ett stöd ;) Hon kom tyvärr inte vidare, men hon är i alla fall min Idol! :D
Resten av dagen gick vi på stan och njöt av solen och på söndagen gick vi promenad, åt lite med min bror med fästmö och åkte hem till Jönköping.
Gustav mötte upp mig och sen tog vi det bara lugnt hela kvällen. När vi vaknade upp på måndagen (studiedag! :D) var det vår 8-månadersdag :) :) :) Det firade vi med promenad till Stadsparken, glass, och sen gick vi ner till stan och kollade efter kostym till bal och student. Treeevligt :) <3

Nu sitter jag och skriver relgionsläxan till imorgon. Ingen fattade ju vad vi skulle göra, men jag skriver något så får väl det bli bra ;) Kände bara att jag var tvungen att ta lite paus :P

Imorgon ska jag och mamma åka iväg och kolla på tyger till min balklänning! Äntligen liksom ;) Får hoppas man hittar någonting fint.

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0